torsdag 5 februari 2009

Gossip in the grain...

Vad man kan va med om mycket. Idag när jag skulle gå tillbaka till skolan, av någon anledning, så ser jag inte självaste mannen som skrivit Arn, Ondskan, Madame terror osv. Den sistnämda lånade jag för ett par sommrar sedan men slutade läsa efter 2 sidor. Han traskade med sällskap av en dam, själv var han iklädd något som jag skulle tolka vara ett ihoplappat renskinn...
... Sen när jag för mina steg över det mönstrade torget, ser jag inte då Sverigedemokraternas idiotiske partiledare? Jo, det är sant. Just då stod det 6 personer och lyssnade varav två från lokaltidningen. Polisen hade funnit sig dit också. Med stor bil och allt. Sen när jag sitter i stadsbibliotket så ser jag någon med rött långt hår som ser bekant ut. Men är det inte hon, jo det är hon som var på filmen som vi såg på naturkunskapen i måndags. Filmen om minnesteknik, se där.

Vilken stad man kan vistas i..

Inga kommentarer: