tisdag 17 mars 2009

Lay lines on the wall, they are yellow and so is my mind...

Har nyss haft idrott. Och vad blev det om inte den universala sporten fotboll. Så klart var vi tvungen att ha en vikarie från brandstationen denna dag så att jag kunde visa hur sopig jag egentligen är i denna sport. Jag kan redan nu säag att jag inte alls minns det som den var förr. Det var tider det....
Jag har ångrat mig och utser nu fotboll som den mest meningslösa sporten, inte innebandy.
Av någon anledning tycks jag ändra mina åsikter efter varje prövat tillfälle av sporterna. Men jag har fortfarande mina förhoppningar om basket. Det är en bra sport!

Men inte ska man sura för det. Nej. Ute är det fint väder och jag finner en känsla i mig som inte visat sig på länge. Jag har nu vår i mitt hjärta.

Inga kommentarer: