onsdag 25 mars 2009

Teefo go home!

Nu sitter jag har. Pa ett internet cafe i det tropiska 35 graders landet. Inte ar det latt att skriva med sant har tangentbord heller. Men det spelar anda ingen roll, kostar endast 5 kronor i timmen pa detta stalle. Nu kanske jag ska skriva lite vad jag sysselsatt mig med fram till nu...

Efter en flygresa ,som var lite omskakande med tanke pa att vara stolar inte kunde fallas ner och att vi hade glomt i all stress pa Arlanda att bestalla vegetarisk mat sa blev en flygresa pa 11 timmar, blev smatt klaustrofobisk.

Igar var dagen vi anlande. Vi begav oss sedan med skjuts av min bror och hans fader till slutdestinationen. Val framme fick jag mig en liten chock. Vad som skulle forestalla varat egna lilla tvargata var nu mer som nagra sommaresidens. Jag hade vantat mig mer ett kyffe men fick istallet 3 badrum och en massa annat.

Efter en massa arenden pa ett bilflak kunde jag hitta en stor skillnad anganende min hudfarg. Vilket mirakeland jag befinner mig i!

Vi gick pa en marknad dar det mesta av pengarna gick till kungen och "det han sysslar med". Om det ar nagot bra eller inte har jag inte ett hum om.

Idag var vi aven pa en strand inte langt ifran city. Inte var det mycket turister heller, vilket jag uppskattade....

Om nu befinner er pa Arlande och hittar nagra tyger inklamt under taket pa nagra toaletter sa: ror dem inte! Det ar vara grejer som av en anledning blev lite overvikt.

Klacken alskar att hitta finurliga losningar!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahhahahahahaha!