måndag 30 juni 2008

18 senare...


Jag var där...


Såklart jag var.

Andra året i rad och det var så jävla kul. Jag lever fortfarande i extas. Mitt leende på min läppar går inte att sudda ut. Inte ens detta pissiga väder som råder utanför.

Nej.

Men, datorn har lagt av och min förankring till personlig media är lidande. Okej, men jag gör det bästa av saken. Jag beslutade mig, efter mycket grubblande att ta mig till statsbibblioteket. Där har de datorer. Men alla var upptagna, förutom två. Jag undrar varför?

Iafl, nu sitter jag på barnavdelning, i ren desperation, och skirver detta inlägg. Folk glor. Det sitter en orange lapp fastklistrad på datorn " BARNENS SURFDATOR- för dig som är upp till och med 12 år"

Ja nu var det med det.

Festivaler är några av årets highlight's och nej, mitt leende går inte att sudda bort från denna kropp.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha. kom hit å surfa förfan!