måndag 23 juni 2008

Only human


Nu vet jag kanske. Förut tyckte jag det var jätte kul när folk frågade vad man ville bli när man blev stor? Ja nu när man väl är påväg så finner man att svaren inte är fullt så klara.

Men efter att ha blivit inspirerad av inspirerande händelser så vill jag resa! Se platser. Och hur kan man beblanda jobbet med detta då? Jo, jag säger zoolog. Hur grymt som helst. Kanske lite nördigt men då får det vara så. Jag vill åka till Namibia och sitta i en svettig och dammig jeep med min kamera + något arbete på gång. Hur skönt låter inte detta?


Eller om jag hade turen att få bli ekonomiskt oberoende. Jag blir nästan tårögd när jag tänker på det*torkar*.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, bra där
tyvärr blir du nog inte ekonomisk oberoende genom att bli zoolog, så du får gifta dig rikt ;)