tisdag 10 juni 2008

Nu med x-tra allt!

Jag börjar med:

-Jag skiter i dig...
- Men varför, vad har jag gjort för fel?(undertryckande ton)
-Nä det har bara blivit så.
- Men vad har jag gjort för fel?
- Inget speciellt, jag har bara hittat någon annan.
-Vad säger du?!
- JAG HAR HITTAT NÅGON ANNAN.
- ....
- Ja men ändå, vad var du bra till egentligen?

Såhär skulle ett intensivt snack mellan mig och min blogg kunna resultera i. Jag tänker inte ljuga med att påstå att jag har " så himmla mycket att göra" och att jag knappt hinner med någonting. Visst, jag gör såklart saker nästan hela tiden eftersom jag gillar att hålla mig sysselsatt, men inte mer än vanligt kanske.

(Jo men lite att stå i har i du haft) Säger min smartaste kroppsdel...

1 kommentar:

Agnes Cecilia sa...

vem har hittat någon annand?