lördag 11 oktober 2008

Dans la matinée, je me suis levé avec le froid, enveloppant la chambre

I går kväll hände något makabert. Efter en lite utmattande dag så beslöt jag mig för att gå och lägga mig tidigare än vanligt. 21:00. Efter cirka en halvtimme så hör jag något som brusar och surrar ovanför mitt vänstra öra. Jag viftar bara bort denna varelse och försöker vidare med att komma in i drömlandet. Men den ger sig inte! Den attackerar mig med stor våldsammhet och rätt som det är är den inne i mitt öra. Jag fick panik. Satt mig käpprakt upp och försökte med alla metoder att få ut den. En tops, pincett och en tops med vatten. Men nej. Det funkade inte. Jag känner hur den kryper och jag fasar över vad som komma skall. Denna varelse lägger sina ägg vid min trumhinna som funkar bra som barnkammare med det mjuka vaxet sedan kommer man kunna se små runda utbuckningar vid mitt öra där de kryper omrkring. Jag kommer förlora hörseln och de kommer med säkerhet infektera hela min kropp. Min tänkta lugna kväll blev istället fylld med hysteri och skräck. Kanske kryper den in i min hjärna och gör det bekvämt för sig och börjar säga åt mig vad jag ska och vad jag inte ska. Den kommer att styra över mitt liv som en allsmäktig.

Åh du store kryp, jag tillber dig i ....

1 kommentar:

Agnes Cecilia sa...

hahah XD du har vild fanatsi XD