onsdag 16 april 2008

20 kg salt och en människa senare...


Jag har kommit på att jag kan låta väldigt lik en get och ett får. Skillnaden vet jag ej men min kompis instämde.


Sen säger jag:
- Jag vet, låt som en elefant!
- Hur låter dem?
- Ja du vet, ptrooooiy( typ)
Hon ger ifrån sig något ljud som skulle kunna förknippas med en väldigt rädd hund som står inför domedagen.

Men egentligen, hur låter en elefant egenligen?
Vi blev inspirerad av talang 2008 då en tjej lät som en bebis. Vi övade och övade. Men dett var inte som att vissla kan jag säga. Det var svårare. Så vi gav upp eftersom folk började undra vad vi höll på med. Men vi hade viktigare saker att utföra.

Vi skulle gå och uppliva en mumie!

2 kommentarer:

Agnes Cecilia sa...

en elefant låter som när man försöker hålla skrattet inne

Anonym sa...

hahahahah. men din bebis immitaion var ju en så mycket bättre ;)