torsdag 3 april 2008

Sleep the Clock Around

De finns här...

Otroligt

Jag flyttade hit. Ute på "landet".
En dag var jag påväg hem från min busshållsplats och jag tittar mig lite omkring, det var så vackert väder.

Och fåglarna sjöng!

Jag vänder mitt huvud till höger och få se tre män som står och pratar vid en dörröppning vid vid ett annat hus. Jag känner genast igen en av männen, och det gör nog resten av detta län. Det är Jehovas vittnen. Otroligt att de släpat sig ända hit för att pracka på folk en massa strunt.

Jag kommer ihåg när de var upp i våran lägenhet och började snacka en massa. Då säger mamma:
-Men jag är Thailändare, som en dålig ursäkt
Och tror det eller ej men då säger en av männen..
-Men vi har ett häfte här som är på thailändska.

Då är det ett häfte där allt står. På thailändska!

Överambitiös.

Inga kommentarer: