lördag 26 april 2008

Nixie Tixie

Gårdagen var näst intill perfekt. Jag var glad hela dagen. Och små faktorer bidrog till detta.
När jag stod på busshållsplatsen så började en tant prata med mig om diverse saker. Frågade mig lite om vart jag bodde etc.

(mycket trevligt)

Det var varmt så jag åt sammanlagt tre glassar. Top Hat, Solero och en Calippo. Det var en nostalgi tripp då jag åt på min Calippo. Men tydligen tyckte inte min kära kompis det som stod och skrattade då jag försökte äta glassen på ett så censuerat sätt som jag var kapabel till.

Men nej...

En sväng till parken ,som också får gå i denna nostalgi anda, blev det också. Satt där och bara var där.

där, där

Svårare än så är det inte.

Sedan väntade världens alla hörn

1 kommentar:

Anonym sa...

kukglassen ;) borde inte få ätas av små barn.. ;)