måndag 5 maj 2008

Cheated on me

Jag vill inte vara seriös. Inte allvarlig...

Jag måste ha någon emotionell rubbning i mitt huvud. När jag tittar på klass 9A blir man super berörd och tar nästan till tårar. Det är klass 9A vi snackar om och inte Titanic, som jag fortfarande absolut inte tänker se. Och sen det värsta. Jag har sjunkit. Jag vet inte vem jag är för tillfälligt. Jag tittar på Andra Avenyn. I början beskrevs det som mossigt och ännu en serie som kommer att läggas ner. Titta bara vad som hände med Labyrint?

-Labyrint vad är det?
Just det ingen minns...

Men jag kan lova, det är bra. Verkligen. Tar upp allt man vill att serier ska ta upp. Knark, utvisning, gränser som bryts. Men jag kan säga av hela mitt hjärta att det finns en riktigt dålig skådespeler(ska). Byt karriär...

Jag får rycka upp mig helt enkelt

1 kommentar:

Anonym sa...

sådana är vi alla. vem är egetligen vem? ta det som det kommer.

andra avenyn är fortfarande b. ;)
våra bästa år. i liiike!