fredag 2 maj 2008

Scchhus

Det regnar.

Jag fryser och har ont i nacken.

Men låt det inte stoppa "ljuset" som finns i våran atmosfär.

Hockus pockus

Enligt min åsikt så skulle vi skaffa något som låg mitt i city och hette "Thai Resort". En kusin har anlänt. Har ingen aning om vem det är. Det enda jag har sagt är hej på thailändska, inget mer.
Men jag är van vid sånna här möten. En gång blev jag anklagad för att tagit ens hårmousse.
Det var det värsta.

Hur vågar man..

Imorgon blir det bara att plocka fram "the handy man" inom mig då jag äntligen ska få ett färgbyte på mitt rum. Det kommer bli en massa bråk också, mellan min kära bror och jag som inte kommer komma överens. Eller så blir det pakt mot min kär mamma som kommer att säga:
- Men ni måste tala tydligt så jag förstår!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha.
sånna möten är inget för mig.