måndag 25 augusti 2008

beach 08

Den här sommaren som var, eller är om man nu kan säga så, gjorde jag en lista på alla böcker jag läst. Tänkte dela med mig av denna lista. Mycket av dem är böcker jag velat läsa en längre tid. Listan står i ordningen jag läst dem...

Luftslottet som sprängdes- Stieg Larsson
Vi i villa- Hans koppel(som egentligen heter något annat)
Kalla det vafan du vill- Marjaneh Bakhtiari
Olivia Joules fria fantasier- Helen Fielding
Sista dansen på the harvest moon- K.C McKinnon
Andras blod- Simone de Beauvoir
Bryssel- Mats Kolmisoppi
Fjärilen i min hjärna- Anders Paulrud
Pärlor från månen- Nora Roberts
Hjärnmänniskan- Gabriella Håkansson
21 hjälp till självtjälp- (svårstavat, författaren?)
Huset på Arlozorov gatan- Simon Jonsson
Ryttlarna- Mats Kolmisoppi
Den moderna kvinnans guide till sex och europeiska tänkare- Charlotte Greig

3 kommentarer:

Anonym sa...

duktigt du! :) om man tappar kalorier på att läsa borde vi vara världens smalaste. dock tillkommer kakbitar och mänger av grönt te vid läsande. och biland en påse godis. men vad gör man inte för att få sitta ute på en solig altan och njuta av en god bok. farfarspoäng där! men sånt é liveeeet!

... sa...

Kunde inte ha sagt det bättre..

Anonym sa...

http://vandrarvild.wordpress.com/boktips/


//Lena