torsdag 21 augusti 2008

I'm the butchers daughter.

Nu blir jag nästan lite skrämd. Min mor springer runt i huset och försöker ta död på allt som flyger. Till hjälp har hon en makapär som ser ut som ett litet tennisträ. Det är rosa dessutom. Nu kommer hon visst...

-Titta! Två i en, se här.
Hon visar jag bryr mig inte ett smack.
- Mmm bra mamma.

Jag förstår inte riktigt varför alla flugor kommer hit. Inte för att det är orent. De kommer in men inte ut. Jag blev nästan kompis med en tror jag. Jag tänkte att den kanske skulle få heta Flugan. Men. Det kanske skulle vara lite för skrämande/annorlunda. Den har suttit på min arm medans jag sitter vid datorn i rummet. Men idag tog Flugans liv slut..

.. Och min första "kompis" som dog var Flugan.

2 kommentarer:

Agnes Cecilia sa...

hahahahahahahah din mor äger XD när får man en guidad tur av hamrånge då?????

Linnea sa...

hehe, det stavas, daughter! xD