måndag 25 augusti 2008

The communication is beyond zero

Jag skulle vilja knuffa ner dig för trappan flera gånger om. Se dig ramla ner och sträcka ut armarna i förtvivlan blandad med panik i ett försök att greppa tag i...
Nej. Det skulle vara bättre om...

Hon ljuger. Hela tiden.
"Hon pratar med sina kompisar om att du ska hjälpa henne med etc", "hon är glad och snart börjar hon väl kalla dig för farsan".

?!?!?!
Aldrig, aldrig, aldrig.
Någonsin tänker jag sjunka till den nivån.

Nu passar såklart alla ideér om att umgås. De kulturella. Men självklart är inte jag inräknad.
Kommer aldrig att vara.
Inte med i bilden.
Tillställningar, promenader, gemensamma middagar osv. Aldrig förut.


Kommunikationen är DÖD...

1 kommentar:

Anonym sa...

oh god. nej, chariot är fan mer ''farsa'' till dej än charles. vad har hon fått för sej. jag åt förrstn thaimat idag. jag tror jag måste gifta mej med en thailändare. fats en stum sådan ! ;)