söndag 3 augusti 2008

Bigmouth lalala

I förrgår fick jag mig ett lyckorus.
Jag satte i mig 25 gram kokain och lite LSD som grädde på mosen.
Nu kunde ju detta vara sant.
Nej, tyvär. Som vi alla vet är ju det här med droger lite av en tabu i Sverige.

Och ni på IKEA. Ni borde laga taken så ni slipper ställa en massa blåa plastlådor av modellen Skura innan utgången.


Påskmiddag. Mat, gult, stämmning, hos våran allas fisk...

- Åh, Ior är väl ett fint namn att döpa sitt barn till?
- Puh tycker jag låter häftigt!
Nu hade dem flesta sagt något så jag säger:
- Nasse, det låter väl fint?
Coolt, det rimmar på Brasse.
- Emh, det kan nog misstolkas lite va "Hej det är jag som är Nasse!"

2 kommentarer:

Agnes Cecilia sa...

haha XD hej detä r jag som är nasse XD minns det :P

Anonym sa...

hahha. vi gillart.

ikea kanske har fetish för blå plastlådor i modellen skara, who knows. ikea borde iallafall ha bättre service ;)