fredag 2 januari 2009

Min akustiska gitarr och jag

Wohoo! Är det så här det känns, helt otroligt extasiskt! Jag har varit med i radio. RADIO! I flera minuter. Jag diskuterade musik och det musikaliska instrumentet gitarren. Visserligen inte rikssänd radio utan lokalt. Men lokalt är stort det också. Programmet heter Sök & Finn och jag sökte en gitarr. Jag mejlade in och de ringde upp på direkten. Programledaren var lullig och trevlig och han lovade mig även en låt. Lasse Berghagen med Min älskade.. någonting. Men efter låten sa han att den var tillägnad mig och efter alla omständigheter var jag i extas. Nyss sa de att jag har fått svar.
*glad*

Han sa även att jag skulle skicka in en skiva med min nya gitarr och jag sjungandes Lasse Berghagens låt. Får se hur det blir med det men kanske blir det en hit!

Inga kommentarer: