måndag 19 januari 2009

snowbear, seabear

Vad är det som gör att jag ständigt lider av minnesförlust?!
Det är helt psykiskt omöjligt för mig att hålla 2 saker i minnet och utföra dem. Då när jag har 3 eller 4 blir det en totalt jävla katastrof. Antingen missar jag allt som jag ska göra eller så blir det en sak halvgjort. Vad har jag egentligen fått för missbildade arvsanlag? Skulle gå på bio i staden. De ofrivilliga. Var stressad i skolan då jag var tvungen hinna med bussen mot landet. Och vad gör jag om inte glömmer mina älskade vantar på skåpet i skolan. Att jag tappar bort vantar hela tiden börjar bli allvarligt. Förra vintern var det minst 4 par jag antingen glömde på bussen, tappade på gatan eller glömde kvar på ett kafé. Och sedan att jag trodde jag missade bussen tillbaka till staden när det egentligen var 40 minuter kvar. 40 minuter! Inte kan jag läsa av en busstidstabell riktigt heller....

Inga kommentarer: