onsdag 3 december 2008

"De är tyska men sjunger på spanska, så jävla sjukt!"

Jag har ett problem. Visserligen har jag vetat om det en längre tid nu. Men just denna dag blir jag mer påmind om det. Jag kan inte bajsa på offentliga toaletter! Sen vad som räknas med offentligt är helt inviduellt. Jag kan inte "göra det" hos kompisar, på stan och inte på caféer. Ibland kan det vara ett litet problem måste jag erkänna. Som i sommras på festival. I år på Peace & Love. Jag kan klara tre dagar men inte fyra! Där går min nödiga gräns. Så ja, jag bajsade! Inte på mig såklart utan på en toalett och gud vad jobbigt det var. Tog på min personliga integritet. Sen så var det Italien. 10 dagar. Klart jag bajsade men inte var det kul. Men jag tror inte att någon människa tycker det är kul med bajs.....

Och min tillvaro blir inte bättre när jag sitter med tre klasskompisar i denna datasal. Varav en som hotar med att säga att han fuskar på spanskan om han inte stänger av musiken. Håller med om att musiken bokstavligen talat suger. Men hotet kanske han ska öva mer på....

1 kommentar:

Anonym sa...

jag håller heelt med!! jättejobbigt är det.. det där med bajset alltså.. italien var jobbigt.