tisdag 2 december 2008

Mr. Pitiful

Ibland undrar jag hur mina förhållanden är till mina nära. Vad är det som gör att de är kompis med just mig och inte personen på gatan eller hon som jämt har fotbollsträning och gillar att titta på de nya avsnitten av 90201? Kollade lite faktiskt igår. Men bytte snabbt. Tjejerna är så abnormt smala så jag vill bara hoppa genom rutan och ge dem min leverpastejsmacka med gurka på.

Igår kväll så bläddrade jag igenom en "bok" som Pumkin gjort. I den finner man bilder, texter och citat från hela vår vänskap. Vi har varit kompisar sedan barnsben och om hon, av en konstig anledning, får för sig att inte vara min vän längre så kan hon inte direkt bli av med mig. En vän sen barnsben kanske inte är lätt att bli av med, jag vet ju ALLT! Och det finns säkert flera som också har sånna här kompisrelationer. Vi gör allt som folk i förhållanden gör, utom den sexuella delen. Tack. Nu har jag ingen aning om vart jag vill komma. Kanske är det att just vi inte träffats på flera veckor(år enligt min räkning) som gör mig alldeles nostalgisk...

Inga kommentarer: